Tην Τετάρτη 18/11/2015 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο σχολικό Συγκρότημα Γ. Γλαράκης κοινή άσκηση σεισμού με τη συμμετοχή των 8ου - 9ου Δημοτικών Σχολείων και των 10ου -12ου Νηπιαγωγείων Πατρών.
Οι εκπαιδευτικοί και μαθητές του σχολείου μας και του 12ου Νηπιαγωγείου τηρώντας τον κανονισμό αυτοπροστασίας και εκκένωσης του σχολικού κτιρίου σε περίπτωση σεισμικού κινδύνου σύμφωνα με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι», σε ελάχιστο χρόνο μετά την «λήξη του σεισμού» βρέθηκαν με τάξη και ασφάλεια στο χώρο συγκέντρωσης , με υπεύθυνο συντονιστή το Δ/ντή του Σχολείου Νίκο Κοτοπούλη.
Στο πλαίσιο της άσκησης λειτούργησαν οι ομάδες εκπαιδευτικών με αρμοδιότητες : Ομάδα ΠαροχήςΠρώτων Βοηθειών, Ομάδα Πυρασφάλειας, Ομάδα Ασφάλειας- Ελέγχου Προσέγγισης μαθητών σε επικίνδυνα σημεία, Ομάδα Ελέγχου Δικτύων-Αποκατάστασης Βλαβών, Ομάδα Αναζήτησης Ατόμων που δεν έχουν παρουσιαστεί στο χώρο καταφυγής, Ομάδα Φύλαξης του Αρχείου του σχολείου, Υπεύθυνοι Επικοινωνίαςμετουςαρμόδιουςφορείς.
http://9dim-patras.ach.sch.gr/actions/%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CF%82/128-%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D#sigFreeId0560136295
Υλοποιήθηκαν οι οδηγίες που έχουν δοθεί μεταξύ των οποίων:
Ενέργειες Μαθητών Καλύπτονται αμέσως κάτω από τα θρανία τους κρατώντας με το χέρι τους το πόδι του θρανίου, εάν την ώρα του σεισμού βρίσκονται μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας. Προφυλάσσονται κατάλληλα ανάλογα με τη θέση που βρίσκονται την ώρα του σεισμού (π.χ. διάδρομο, τουαλέτα), σύμφωνα με την οδηγία: «Μένω στο χώρο που βρίσκομαι, Σκύβω, Καλύπτομαι, Κρατιέμαι», εάν δεν βρίσκονται σε αίθουσα διδασκαλίας. Εάν στο χώρο που βρίσκονται δεν υπάρχει γερό, ξύλινο τραπέζι ή γραφείο για να καλυφθούν, πλησιάζουν στο δάπεδο και καλύπτουν το κεφάλι και τον αυχένα με τα χέρια τους. Παραμένουν προφυλαγμένοι για όσο χρόνο διαρκεί ο σεισμός. Παραμένουν στον αύλειο χώρο, μακριά από τις όψεις του κτιρίου, εάν βρίσκονται στο προαύλιο κατά τη διάρκεια της σεισμικής δόνησης.
Ενέργειες Εκπαιδευτικών: Διατηρούν την ψυχραιμία τους. Ζητούν από τους μαθητές τους να καλυφθούν κάτω από τα θρανία τους, κρατώντας με το χέρι τους το πόδι του θρανίου, δίνοντας την οδηγία: «Παιδιά καλυφθείτε - Σεισμός». Ακολουθούν παρόμοια μέτρα αυτοπροστασίας με αυτά των μαθητών.
Η εκκένωση του σχολικού κτιρίου έγινε με το παρακάτω σχέδιο :
ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ ΣΧΟΛ.ΚΤΙΡΙΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
2015-2016
Καθορίζεται η σειρά εκκένωσης διδακτηρίου:
ΠΡΟΑΥΛΙΟ : Aίθουσες ΝΗΠ 3, ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΟΡΤΕΣ ΑΙΘΟΥΣΩΝ
ΙΣΟΓΕΙΟ : Aίθουσες H/Y, Θ.Α, Δ2, Δ1 ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΔΟ (Φάλαγγα 1η)
ΝΗΠ 2, ΝΗΠ 1, Α1, Α2 ΑΠΟ 2η ΕΞΟΔΟ (ΝΗΠ//ΓΕΙΟΥ) (Φάλαγγα 2η)
Α΄ ΟΡΟΦΟΣ : Aίθουσες ΣΤ2, Γ1, Ε1, Ε2 ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΔΟ (Φάλαγγα 3η)
Β, Γ2, ΣΤ1 ΑΠΟ 2η ΕΞΟΔΟ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ) (Φάλαγγα 4η)
- Οι μαθητές κάθε τμήματος βγαίνουν μετά το τέλος του σεισμού σε φάλαγγα (1η,2η,3η,4η) ανά πλευρά και όροφο με την ορισμένη σειρά περπατώντας με τάξη ο ένας πίσω από τον άλλο στη μέση του διαδρόμου και προς την πλευρά της κουπαστής της σκάλας όπως κατεβαίνουν χωρίς να τρέχουν, με τελευταίο της φάλαγγας το δάσκαλο-α της τάξης.
- (Στο 1ο τμήμα κάθε φάλαγγας προπορεύεται ο εκπαιδευτικός του τμήματος ενώ στα υπόλοιπα τμήματα της φάλαγγας ο ο εκπαιδευτικός του τμήματος ακολουθεί το τμήμα).
Χώρος συνάντησης ορίζεται
ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ 9ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
στην καθορισμένη τους αριθμημένη θέση σύμφωνα με τη σειρά εξόδου με πρόσωπο προς το κτίριο του 9ου Δημοτικού Σχολείου με τη σειρά από Ανατολικά (Σημαιοστάσιο ) προς Δυτικά (Ρούφου). (Το 8ο Δημοτικό Σχολείο καταλαμβάνει το άλλο μισό μέρος του προαυλίου).
Οι μαθητές κάθε τμήματος παρατάσσονται σε δυάδες με απόσταση 2 μ. κάθε τμήμα από το διπλανό του, με τους μαθητές κάθε τμήματος να ευρίσκονται προς το μέσον του προαυλίου, στοιχίζονται και κάθονται στο έδαφος περιμένοντας οδηγίες. Οι μαθητές κάθε τμήματος παρατάσσονται ως εξής:
(Σημαιοστάσιο) (Ρούφου)
Δ1 | Δ2 | ΣΤ2 | Γ1 | Ε1 | Ε2 | ΣΤ1 | Γ2 | Β | Α2 | Α1 |
ΝΗΠ 1 |
ΝΗΠ 2 | ΝΗΠ 3 | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |