Την Παρασκευή 20/5/2022, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο 5/ωρου περιπάτου σε τρεις χώρους - Ρωμαϊκό Ωδείο, Δασύλλιο και Κάστρο- συνδυασμένο με παιχνίδι, το 2ο μέρος της 6/ωρης ενημέρωσης των μαθητών της ΣΤ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών ΣΣ Γεώργιος Γλαράκης, σχετικά με τις ανησυχίες που απασχολούν τους μαθητές πριν τη μετάβασή τους από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο (Το 1ο 3/ωρο μέρος της ενημέρωσης έγινε εντός του Μάιου στο χώρο προβολών – παρουσιάσεων του σχολείου).

Τα θέματα που απασχόλησαν τις 2 τρίωρες ενημερώσεις των μαθητών σχετικά με τις ανησυχίες τους πριν τη μετάβαση στο Γυμνάσιο ήταν:

  • καινούργιο σχολικό περιβάλλον
  • σχέσεις με τους μαθητές του σχολείου
  • δημιουργία νέων φίλων
  • σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς
  • σχέσεις με το άλλο φύλο
  • κλίκες ανάμεσα στους συμμαθητές
  • περιθωριοποίηση
  • προσωπική ασφάλεια (π.χ. επιθετικότητα από μεγαλύτερα παιδιά- προσωπική στάση-αντιμετώπιση)
  • προσωπική στάση σε παραβατικές συμπεριφορών συμμαθητών.
  • προσωπική στάση σε βίαιες   συμπεριφορές συμμαθητών προς άλλους συμμαθητέςνέες απαιτήσεις μάθησης
  • ποσότητα της διδασκόμενης ύλης
  • περισσότερες εργασίες
  • επίδοση
  • πίεση των γονέων , μη ρεαλιστικές γονεϊκές προσδοκίες
  • λιγότερος ελεύθερος χρόνος
  • μέγεθος του νέου σχολείου
  • νέες μορφές κανόνων και πειθαρχίας
  • πολύπλοκη οργάνωση
  • απρόσωπο του νέου σχολείου
  • έλλειψη γνωστικών ικανοτήτων που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του γυμνασίου
  • μεγαλύτερη υπευθυνότητα
  • γρήγορη σωματική αύξηση
  • ανάπτυξη αρχικών και δευτερευόντων χαρακτηριστικών του φύλου
  • προσπάθεια ενσωμάτωσης των σωματικών αλλαγών στην αυτοεικόνα

Οι απαντήσεις δόθηκαν σύμφωνα με τη σχετική παιδαγωγική- ψυχολογική, ελληνική και ξένη, βιβλιογραφία – έρευνα

(Φωτο: Kάστρο Πάτρας - υπεύθυνος δράσης: o  διευθυντής του Σχολείου Νίκος Κοτοπούλης ΜSc)

 

 

Επισκέπτες του ιστοχώρου μας:

2.png3.png7.png5.png6.png7.png
Μέσα στην ημέρα:11
Μέσα στο μήνα:187
Συνολικά:237567