• 4
  • 7
  • 8
  • 11
  • 1
Παιδεία και αρετή και γνώση όσο κι αν είναι άγνωστα στους πολλούς, είναι το πιο γλυκό πράγμα στη ζωή του ανθρώπου (Σωκράτης)                                                                                                                                          Δεν γνωρίζουμε την αλήθεια εάν δεν έχουμε γνώση της αιτίας (Αριστοτέλης)

Για μια σχεσιοδυναμική παιδαγωγική που οδηγεί στη γνώση μέσα από τη συνεργασία και την αγάπη.

 Καλώς ορίσατε, στον ιστότοπο του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας "Γεώργιος Γλαράκης". Ο διαδικτυακός μας χώρος  απευθύνεται στα μέλη της σχολικής μας Κοινότητας, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και στην τοπική κοινωνία, ανοίγοντας με τον τρόπο αυτό ένα "παράθυρο" ενημέρωσης με αντιπροσωπευτικά στιγμιότυπα - εικόνες από την καθημερινή  σχολική  ζωή τις δράσεις και εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο Σχολείο μας, με την προσδοκία να συμβάλει θετικά στην ανάπτυξη του σχολείου και την πρόοδο των μαθητών μας.

Πάτρα, 14 Νοεμβρίου 2014
Ο Δ/ντής και οι Εκπαιδευτικοί του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας


 

Πώς δημιουργείται αυτό το αίσθημα;

Το παιδί, το κάθε παιδί, μικρό και αδύναμο στην αντιπαράθεσή του με τους ενήλικους του περιβάλλοντός του, οικείους, συγγενείς, φίλους ή τρίτους, αισθάνεται σωματικά και μυικά αυτό που πραγματικά είναι – δηλαδή ασθενέστερο μικρότερο, υποδεέστερο.

Οι γονείς του, όπως οι γονείς του κάθε παιδιού που από αμάθεια ή αφέλεια ή για λόγους παιχνιδιού.....

  

 ειρωνεύονται συχνά το παιδί, του δείχνουν αδιαφορία ή το αντιμετωπίζουν με έλλειψη στοργής, τείνουν να ενισχύσουν τα συναισθήματα κατωτερότητας που αισθάνεται το παιδί.

 

Ο ρόλος της μητέρας είναι κεντρικός στη θεωρία του Άντλερ για δύο κυρίως λόγους -εάν η μητέρα είναι εξαιρετικά απαιτητική απέναντι στο παιδί ενισχύει υπέρμετρα τα υποκειμενικά του συναισθήματα κατωτερότητας.

 

Εάν πάλι η μητέρα είναι υπερβολικά προστατευτική το εμποδίζει να κατανοήσει σωστά και να αξιολογήσει ορθά το περιβάλλον και τις απαιτήσεις της ζωής θεωρώντας τον εαυτό του επίκεντρο της προσοχής τρίτων και του δημιουργεί ψευδαισθήσεις παντοδυναμίας.

 

*Ο Άντλερ υιοθέτησε την άποψη ότι οι βασικές δομές συμπεριφοράς, το στυλ ζωής του ατόμου διαμορφώνεται μέσα στα πρώτα πέντε χρόνια της ζωής του και παγιώνεται γύρω στο τέλος της εφηβείας, αντίθετα με τον δάσκαλό του, τον Φρόυντ, ο οποίος πίστευε ότι η σεξουαλικότητα ήταν το κλειδί.

Επιπρόσθετα ο Άντλερ υποβάθμισε τον καθοριστικό ρόλο της σεξουαλικότητας και έδωσε κεντρική σημασία στο ρόλο που διαδραματίζει η έμφυτη τάση του ατόμου για δημιουργία ενός συμπλέγματος κατωτερότητας.

 

Περισσότερα Νέα...

Επισκέπτες του ιστοχώρου μας:

1.png8.png1.png0.png8.png4.png
Μέσα στην ημέρα:70
Μέσα στο μήνα:2153
Συνολικά:181084