• 4
  • 7
  • 8
  • 11
  • 1
Παιδεία και αρετή και γνώση όσο κι αν είναι άγνωστα στους πολλούς, είναι το πιο γλυκό πράγμα στη ζωή του ανθρώπου (Σωκράτης)                                                                                                                                          Δεν γνωρίζουμε την αλήθεια εάν δεν έχουμε γνώση της αιτίας (Αριστοτέλης)

Για μια σχεσιοδυναμική παιδαγωγική που οδηγεί στη γνώση μέσα από τη συνεργασία και την αγάπη.

 Καλώς ορίσατε, στον ιστότοπο του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας "Γεώργιος Γλαράκης". Ο διαδικτυακός μας χώρος  απευθύνεται στα μέλη της σχολικής μας Κοινότητας, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και στην τοπική κοινωνία, ανοίγοντας με τον τρόπο αυτό ένα "παράθυρο" ενημέρωσης με αντιπροσωπευτικά στιγμιότυπα - εικόνες από την καθημερινή  σχολική  ζωή τις δράσεις και εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο Σχολείο μας, με την προσδοκία να συμβάλει θετικά στην ανάπτυξη του σχολείου και την πρόοδο των μαθητών μας.

Πάτρα, 14 Νοεμβρίου 2014
Ο Δ/ντής και οι Εκπαιδευτικοί του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας


 

2 Μερικές από τις τεχνικές τροποποίησης προβληματικής συμπεριφοράς του παιδιού είναι:

 

4 Η τεχνική της θετικής υποδήλωσης κινήτρων

Αναγνωρίζουμε στο παιδί πιθανά θετικά κίνητρα της προβληματικής συμπεριφοράς του

 

6 Η τεχνική της αναγνώρισης των θετικών λειτουργιών της συμπεριφοράς

«Επαινούμε» κάποια πλευρά της προβληματικής συμπεριφοράς ανταλλάσσοντάς την με θετική τροποποίηση κάποιας άλλης πλευράς της προβληματικής συμπεριφοράς

 

10 Η τεχνική  της έμμεσης επιρροής του προβλήματοςα

11 Αναθέτουμε στο παιδί κάποιες μικρές υπευθυνότητες και σιγά-σιγά το οδηγούμε σε σταδιακή θετική τροποποίηση  της προβληματικής συμπεριφοράς

12

Η τεχνική του εντοπισμού των εξαιρέσεων

Παρατηρούμε σε ποιες συνθήκες το παιδί μειώνει την ένταση της προβληματικής συμπεριφοράς και ενισχύουμε τις συνθήκες αυτές.

 

 

12 Η τεχνική της ενσυναίσθησης

Με παιδαγωγικό τρόπο φέρνουμε το παιδί να έρθει στη θέση αυτών που υφίστανται τις επιπτώσεις της προβληματικής συμπεριφοράς του.

 

 

     Η τεχνική της στέρησης (ποινής)

Όταν το παιδί επιμένει στην προβληματική συμπεριφορά, του στερούμε για λίγο διάστημα κάτι που του αρέσει, φροντίζοντας πάντοτε να έχει έγκαιρα από πριν αναγγελθεί (και καλύτερα να έχει προσυμφωνηθεί ) η στέρηση.

 

 

    Η «τεχνική» της αγάπης

Δείχνουμε διαχρονικά στο παιδί μέσα σε πλαίσιο δικαιοσύνης την αγάπη και το ενδιαφέρον μας γι αυτό και έτσι έμμεσα τροποποιούμε πολύ ευκολότερα την προβληματική  συμπεριφορά  του. Aυτός είναι ο συντομότερος δρόμος.

 

 

* Πάντοτε όμως υπάρχει ο παράγοντας της ελεύθερης θέλησης του παιδιού  που  άλλοτε επιταχύνει και άλλοτε καθυστερεί (ενίοτε πολύ)   τη θετική τροποποίηση  της προβληματικής συμπεριφοράς.

 

Ν.Κ.

 

Περισσότερα Νέα...

Επισκέπτες του ιστοχώρου μας:

1.png2.png8.png1.png1.png5.png
Μέσα στην ημέρα:26
Μέσα στο μήνα:2456
Συνολικά:128115