Αίτηση Εγγραφής-Υπεύθυνη Δήλωση.Θα την πάρετε από το Δημοτικό Σχολείο και θα συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία

Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου. Θα σταλεί από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.

Έλεγχος εμβολιασμού - Επίδειξη του γαλάζιου βιβλιαρίου υγείας του μαθητή στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια. Θα φωτοτυπηθούν στο σχολείο οι σελίδες των εμβολιασμών.

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή -Το παραλαμβάνετε από το Σχολείο. Συμπληρώνεται από κρατικό νοσοκομείο, Κέντρο Υγείας, ασφαλιστικό φορέα ή ιδιώτη (συμβεβλημένο ή μη με το Π.Ε.Δ.Υ) παιδίατρο, κι αν χρειαστεί από άλλη ειδικότητα, και προσκομίζεται το συντομότερο δυνατόν

Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας από το οποίο αποδεικνύεται ότι ο μαθητής διαμένει εντός της σχολικής περιφέρειας του σχολείου.Μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΔΕΥΑΠ, κινητή τηλεφωνία ή φορολογική δήλωση (ένα από όλα) στο όνομα των γονέων και μόνο

Σε περίπτωση διάζευξης των Γονέων κατατίθεται στο σχολείο επίσημο έγγραφο ανάθεσης της επιμέλειας του/της μαθητή/τριας

ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Τα όρια των 8ου και 9ου Δημοτικών Σχολείων είναι ενοποιημένα (κοινά) και περικλείονται από το κάτωθι πολύγωνο: Γούναρη – Μπουκαούρη – Παπαδιαμαντοπούλου – Τισαμένους – Καλλιδρόμου – Ελικώνος – Πρεβεδούρου – Πάροδος Γερανίων – Παυλοπούλου – Αρόης – Ευπαλάμου – Αγ. Παρασκευής – 3ου Ορειβατικού – Καλαβρύτων – Σμύρνης – Αϊδινίου – Ερενστρώλε – Μπουκαούρη – Γούναρη.

----------------------------

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ 12ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ  ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΑΦΥΛΛΗ: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">2610625873

Διακήρυξη των επαναστατών της Πάτρας προς τα κράτη της Ευρώπης (22/3/1821) χαραγμένη στο μνημείο Αγωνιστών 1821 στην πλατεία Αγίου Γεωργίου Πάτρας.
[To κείμενο της επιγραφής «Εμείς το Ελληνικό Έθνος των Χριστιανών βλέποντας ότι μας περιφρονεί το Οθωμανικό Γένος και σκοπεύει να μας καταστρέψει, πότε με ένα πότε με άλλο τρόπο,αποφασίσαμε σταθερά ή να πεθάνουμε όλοι ή να ελευθερωθούμε, και για το λόγο αυτό βαστάμε τα όπλα στα χέρια ζητώντας τα δικαιώματά μας....

"Μπορεί η μάσκα να κρύβει το χαμόγελο, όμως δεν μας απαγορεύει να χαμογελάμε κάτι που μπορεί τελικά να καταφέρνουμε να το δείχνουμε μέσα από το βλέμμα μας. Tα μάτια μιλάνε και λένε πολλά".

Συνδυαζόμενα με εκφραστικότερο λόγο λένε περισσότερα...

Είναι η ευκαιρία  το φιλί και την αγκαλιά να τα αναπληρώσει - προσωρινά- η εξωτερίκευση των αισθημάτων  και της σκέψης  με περισσότερο ζωντανό λόγο και εκφραστικότερο βλέμμα.

Αυτό θα είναι και το κέρδος όταν τελειώσει η αναγκαία για την υγεία μας ταλαιπωρία της μάσκας.

Και δεν  πρέπει ούτε τα μέτρα να παραμελούμε ούτε να εφησυχάζουμε αλλά και ούτε  να  χάσουμε  τη δύναμη να χαιρόμαστε και να

Ο Σύλλογος Γονέων του Σχολείου μας  έδωσε  σαν καλωσόρισμα ωραία δώρα στους νέους μαθητές του 9ου Δημοτικού και του 12ου Νηπιαγωγείου. Τον ευχαριστούμε πολύ.

Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου οι μαθητές της ΣΤ1 τάξης και σήμερα Τετάρτη οι μαθητές  της ΣΤ2 τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών Σ.Σ. Γεώργιος Γλαράκης  με συνοδό το διευθυντή του σχολείου Νίκο Κοτοπούλη, στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης του μαθήματος των Θρησκευτικών, που διδάσκει ο ίδιος, έκαναν το μάθημα της ημέρας "Θεός - φυσικό περιβάλλον - άνθρωπος" στο όμορφο φθινοπωρινό φυσικό περιβάλλον του Κάστρου. 

 Το πρόγραμμα της 2,5/ωρης πεζοπορικής "απόδρασης στη φύση" του ΣΤ2 περιλάμβανε  τους σταθμούς:
 ·       Κάστρο (μάθημα θρησκευτικών  "Θεός- φυσικό περιβάλλον - άνθρωπος" , η σχέση των τριών μεταξύ τους και με τις έννοιες  αγάπη, αρμονία, ομορφιά, ποικιλία, μοναδικότητα,  - πρόγευμα -ξενάγηση στο χώρο)
 ·       Δασύλλιο (προτομή του δασολόγου Άγγελου Ρηγόπουλου  που δημιούργησε το Δασύλλιο  ανάλογο εκείνου της Τεργέστης -Περίπατος σε μονοπάτια και στον πεζόδρομο μέσα στο δασύλλιο  προς δυσμάς
 ·       Πλατεία Ανδρούτσου (Βλατερού) όπου και η προτομή του Οδυσσέα Ανδρούτσου  - ενημέρωση των μαθητών από τη διευθύντρια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Φέρη Γαλιατσάτου (εκτός προαυλίου λόγω των μέτρων για τον covid-19)  για

 

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των Γονέων  για τον τρόπο εργασίας των μαθητών στο σχολείο και το σπίτι, ξεκινούν οι εισαγωγικές με την έναρξη του σχολικού έτους ενημερώσεις από τους/τις Δάσκαλους-ες των τάξεων.

Λόγω Covid-19 θα ισχύσουν τα εξής:

Έχουν οριστεί  ξεχωριστές για κάθε τμήμα, ενημερωτικές συναντήσεις στο σχολείο  στο χώρο των  γιορτών. Η ημέρα, διαφορετική για κάθε τμήμα,  έχει γνωστοποιηθεί  ή θα γνωστοποιηθεί στα e-mail επικοινωνίας των Γονέων. 

Οι γονείς κάθε τμήματος θα προσέλθουν την καθορισμένη για κάθε τμήμα ημέρα στο σχολείο , 1 από κάθε οικογένεια, με μάσκα, χωρίς παιδιά μαζί τους, θα καθίσουν σε θέσεις  με αραιή διάταξη (12  θέσεις μπροστά στα γραφεία και οι υπόλοιπες στο διάδρομο ), ενώ θα είναι ανοιχτά η πόρτα εισόδου και παράθυρα διαδρόμου.

Πρόγραμμα ενημέρωσης:

Προσέλευση 17.20

Γενική ενημέρωση  17.30-18.00 ημέρωσης (χώρος γιορτών+προαύλιο)

Αποχώρηση 19.00

*Για τον τρόπο της μηνιαίας ενημέρωσης για κάθε τάξη θα ακολουθήσει ανακοίνωση.(χώρος γιορτών+διάδρομος)

Ατομική ενημέρωση  18.00-18.45 (διάδρομος έξω από αίθουσες σίτισης)

Αναμονή γονέων την ώρα της ατομικής ενημέρωσης (χώρος γιορτών+προαύλιο)

Αποχώρηση 19.00

Για τον τρόπο της μηνιαίας ενημέρωσης για κάθε τάξη θα ακολουθήσει ανακοίνωση.

 

 

9o Δημοτικό Σχολείο  Πατρών  /  Επικοινωνία  Δ/ντή Σχολείου / 

 Aγαπητοί  Γονείς  των  Μαθητών   του Σχολείου μας

    Εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς 2020-2021,  έχοντας την ανατροφοδότηση από τη μέχρι σήμερα εποικοδομητική  επικοινωνία και συνεργασία μας,   θα ήθελα   να αναφερθώ επιγραμματικά  για μια ακόμα φορά  στο  ισχύον  γενικό πλαίσιο αρχών - κανονισμό λειτουργίας του 9ου   Δημοτικού Σχολείου  Πατρών "Γεώργιος Γλαράκης" στο οποίο φοιτούν τα παιδιά σας, οι μαθητές μας, απευθυνόμενος κυρίως στους  γονείς των μαθητών που θα φοιτήσουν  το νέο σχολικό έτος στο σχολείο μας. 


  Aισθάνομαι την ανάγκη για την αναφορά αυτή,  με αίσθηση  ευθύνης του συνολικού διοικητικού, επιστημονικού και παιδαγωγικού έργου του σχολείου, στο οποίο έχω την τιμή να υπηρετώ ως συνοδοιπόρος  και συνεργάτης όλων.

   Στο πλαίσιο αυτό αποτελεί  για εμένα κύριο μέλημα  η διευκόλυνση της  υλοποίησης  του πλαισίου αρχών λειτουργίας του σχολείου μας σε όλους τους τομείς,  σύμφωνα με  τις κείμενες  διατάξεις της  Πολιτείας  και τη σύμφωνη γνώμη του  Συλλόγου  Διδασκόντων με στόχο την εύρυθμη  λειτουργία του  σχολείου,  επ'ωφελεία όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας. 

       Η  αρμονική συνεργασία  όλων  των μελών της σχολικής μας κοινότητας, εκπαιδευτικών,  μαθητών  και  γονέων, σε πλαίσιο διακριτών ρόλων,  σε δημοκρατικό  θετικό κλίμα αποδοχής, σεβασμού, ενότητας και  εμπιστοσύνης,   αποτελεί  προϋπόθεση  και επιδίωξη  για τη δημιουργική και αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου μας  και  για την  επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων.

     Στο  πλαίσιο αυτό  θα πρέπει να είναι κύριο μέλημα όλων μας - και σας παρακαλώ γι΄αυτό-  η άμεση και  αμφίδρομη επικοινωνία και ενημέρωση  Σχολείου  - Οικογένειας    (είτε τηλεφωνικά είτε σε συνάντηση που θα ορίζεται στο  Σχολείο όπου θα προσδιορίζεται  ο απαραίτητος  παιδαγωγικός χρόνος και τρόπος παρέμβασης)  για  προβλήματα που αναφύονται επηρεάζοντας την επίδοση την ψυχολογία  και τη συμπεριφορά  των μαθητών στο σχολείο ή στο σπίτι -  επειδή  προτιμούμε την ευκολία της «πρόληψης»  από τη δυσκολία της «θεραπείας».

        Eίναι ιδιαίτερα σημαντικό  για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου μας,   να εμπιστεύεστε  όλοι οι γονείς   έγκαιρα στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας  και σε μένα όσα σας  ανησυχούνή σας χαροποιούν σε σχέση με τη σχολική  καθημερινότητα των παιδιών σας- μαθητών μας, δίνοντας στο σχολείο τον απαραίτητο χρόνο παρέμβασης  ώστε να υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα  στην αντιμετώπιση κάθε ζητήματος που προκύπτει,συμβάλλοντας έτσι  στην πρόοδο και ανάπτυξη του σχολείου προς ωφέλεια των μαθητών μας.

         Νομίζουμε ότι   αξίζει να προσπαθούμε από κοινού,  εκπαιδευτικοί και γονείς, να  κάνουμε κτήμα των μαθητών μας - παιδιών σας, στο σχολείο και στο σπίτι  σημαντικές για  την  υγιή ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους αρχές, με τις οποίες έρχονται σταδιακά σε επαφή οι μαθητές,   όπως  είναι:

  •    η  εκτίμηση και αποδοχή των δικών τους προτερημάτων αλλά και των  προτερημάτων των άλλων,
  •   η αναγνώριση των δικών τους λαθών και  της αξιοποίησής τους ως αφορμών για βελτίωση,
  •  η αίσθηση  ότι καθένας  δεν είναι το κέντρο του κόσμου αλλά  μέρος του κόσμου,
  •  η  καλλιέργεια  της αυτοβελτίωσης χωρίς την επιδίωξη  της ανταγωνιστικής προσωπικής προβολής,
  •  η  καλλιέργεια της αριστείας στην οποία οδηγεί ο υγιής συναγωνισμός  μέσα από την  ομαδική συνεργασία,  σε αντίθεση με την   εγωιστική -            ανταγωνιστική  επιδίωξη της  αριστείας,  που μαζί με την τελειομανία   αυτοαπομονώνουν   και διασπούν  την ενότητα  -   συνεργασία μεταξύ των μαθητών, 
  •  η  ενσυναίσθηση,  με το να σκέφτονται πώς θα είναι όταν κανείς βρεθεί στη δύσκολη θέση του άλλου,
  • η  πρόταξη του κριτικού λόγου απέναντι στη βία και στο θυμικό,
  •  η  άρνηση, αποφυγή και αποτροπή  κάθε μορφής ενδοσχολικής βίας  ή  ρατσιστικής συμπεριφοράς,
  •  ο σεβασμός  της προσωπικότητας, του σώματος και των δικαιωμάτων των άλλων,

 

  •   η φιλική  συμπεριφορά, και η  τήρηση των κανόνων δικαίου στην καθημερινή ζωή,
  •  η μελέτη,  η εργατικότητα, και η υπευθυνότητα,
  •  η επιμονή και η υπομονή, ο διάλογος  και η συνεργασία,
  •  η αλήθεια και η εντιμότητα, η αγάπη προς το συνάνθρωπο, τον εαυτό τους και  τον Θεό,
  •  η  έμπρακτη υποστήριξη των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη  ή δοκιμάζονται παντοιοτρόπως,
  •  η αναζήτηση των αιτιών των πραγμάτων, των  γεγονότων  και των προβλημάτων,

  (γιατί  όπως είπε ο   Αριστοτέλης  «δε γνωρίζουμε την αλήθεια αν δεν έχουμε γνώση της αιτίας»

  ώστε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας  να ανταπεξέλθουν, σήμερα και μελλοντικά, στην πραγματικά πολύ δύσκολη σύγχρονη πραγματικότητα  και να γνωρίσουν μέσα από αυτές, εκτός των άλλων, και βασικά στοιχεία  τη δημοκρατίας.  Θα βοηθήσουμε  αποτελεσματικότερα σε  αυτό, υιοθετώντας έμπρακτα  τις παραπάνω αρχές,  δίνοντας έτσι παράδειγμα στα παιδιά μας.

   Στις συμβουλευτικές συναντήσεις που γίνονται τακτικά στο σχολείο με τους μαθητές με ευθύνη του Δ/ντή και των Εκπαιδευτικών (προσωπικές, ομαδικές, κατά τάξη ή στην ολομέλεια), σε παιδαγωγικό κλίμα αγάπης , ευθύνης  και δικαιοσύνης, υπενθυμίζονται οι κανόνες λειτουργίας του σχολείου, και ανάμεσα σε αυτούς η σημαντικότητα της συνεργασίας, του διαλόγου, του σεβασμού, της ενσυναίσθησης, της διαπροσωπικής σχέσης  και επικοινωνίας, της σύνθεσης των απόψεων και   λύνονται παιδαγωγικά  διαφορές και «διενέξεις» μεταξύ μαθητών  με απλό τρόπο  και  με πολύ μεγαλύτερη ευκολία απ' ό,τι συμβαίνει μεταξύ ενηλίκων.

Είναι  φυσικό να υπάρχουν μικροδιαφορές και «διενέξεις» μεταξύ μαθητών στην καθημερινή σχολική ζωή, όπου όλοι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους χωρίς να ευρίσκονται  σε γυάλινο πύργο   αλλά  σε ένα πραγματικό πολυδιάστατο  σχεσιακό  περιβάλλον όπου  ο "άλλος" είναι    φίλος και συνεργάτης   και  ταυτόχρονα  η αφορμή να ανακαλύψουμε μέσα μας  τις θετικές  αλλά και τις  αρνητικές πλευρές του χαρακτήρα μας  τις οποίες    δε θα γνωρίζαμε  εάν ζούσαμε κάπου μόνοι μας.

Αυτή είναι μια πολύτιμη συμβολή  στην προσωπική ανάπτυξη της καθημερινής  σχολικής εμπειρίας και ζωής, στην οποία αξίζει να δοθεί  από  όλους  η  απαραίτητη σημασία και αναγνώριση  μέσα από μια διαπροσωπική προσέγγιση  η οποία υπερβαίνει την  ατομική περιχαράκωση  και αξιοποιεί όλες τις ευκαιρίες προσωπικής βελτίωσης. Γιατί το εγώ χωρίς το εσύ,   οντολογικά  δεν υπάρχει .   

  Στις συναντήσεις  μας  αυτές,  μέσα από συζήτηση και ευαισθητοποίηση για τα τρέχοντα προβλήματα που προκύπτουν, προτείνονται από τους μαθητές τους εκπαιδευτικούς και το διευθυντή,  καλές πρακτικές,    με στόχο την καλύτερη λειτουργία του σχολείου μας οι οποίες στη συνέχεια υλοποιούνται μέσα από τη συνεργασία στην ομάδα, διαπροσωπικά και σε ατομικό επίπεδο, στην τάξη, στο προαύλιο, στιςεκδηλώσεις,    αναπροσαρμόζονται  όπου χρειάζεται  ώστε να συμμετέχουν όλοι σε αυτές, και υπενθυμίζονται  με πολλούς τρόπους υποστηρίζοντας έτσι την προσπάθεια -ανάβαση προς την πρόοδο και τη βελτίωση. 

  Μέσω των παραπάνω αυτών αρχών και καλών πρακτικών, εκτός των άλλων, προλαμβάνουμε και αντιμετωπίζουμε  παιδαγωγικά  την ενδοσχολική  βίατις δυσκολίες κοινωνικοποίησης  και  ένταξης των μαθητών στην ομάδα, την  αποθάρρυνση  και τα αισθήματα ανεπάρκειαςτα εμπόδια στην διαπροσωπική επικοινωνία και αρμονική σχέση  μεταξύ των παιδιών, διευκολύνοντας την καλύτερη και ποιοτικότερη ζωή των μαθητών στο σχολείο και το  σπίτι και τη μαθησιακή τους πρόοδο ενώ ταυτόχρονα υπάρχει άμεση και συνεχής  συνεργασία με το σχολικό μας Σύμβουλο και με ειδικούς στην παιδαγωγική - ψυχολογία και τις δυσκολίες μάθησης -συμπεριφοράς. 

  Oι αρχές αυτές  καλλιεργούνται  στο πλαίσιο της  καθημερινής  σχολικής εργασίας και  των  σχολικών εκδηλώσεων, γιορτών, δράσεων μέσα και έξω από την τάξη,  οι οποίες πραγματοποιούνται  με την έγκριση του συλλόγου διδασκόντων  σε συνεργασία  με το δ/ντή του σχολείου..

  Προτεραιότητα και προσπάθειά μας  μας είναι  οι μαθητές μας να ζουν καθημερινά σε ένα ασφαλές διαπροσωπικό, συναισθηματικό, σχεσιακό σχολικό περιβάλλον, αναφέροντάς μας άμεσα (στους Εκπαιδευτικούς και το Δ/ντή) οτιδήποτε τους απασχολεί ή τους προβληματίζει  χωρίς φόβο, ντροπή, ή αναστολή και σε αυτό μπορούν  να συμβάλλουν και οι γονείς ενθαρρύνοντας αυτή την ενημέρωση.

 Θα πρέπει παράλληλα  βέβαια  να υπάρχει από όλους μας  η φροντίδα  ώστε κάθε συζήτηση που γίνεται  στο χώρο του σχολείου να πραγματοποιείται  σε φιλικό  κλίμα  ευγένειας, σεβασμού και  εμπιστοσύνης  με διακριτικό  τρόπο,  ώστε  να μην κλονίζεται το κύρος του δασκάλου και του γονέα  στα παιδιά,  για ευνόητους  παιδαγωγικούς λόγους (Εννοείται πως  δεν επιτρέπεται, γονείς να ζητούν εξηγήσεις από μαθητές  ή να τους επιπλήττουν για οποιοδήποτε θέμα αλλά  μόνο να ζητούν ενημέρωση από τον δάσκαλο της τάξης, την υπ/ντρια  και το δ/ντή του Σχολείου  και όχι ενώπιον  μαθητών. Στις περιπτώσεις αυτές το γραφείο του Δ/ντή είναι ο  ενδεικνυόμενος  χώρος συνεννόησης και παροχής εξηγήσεων, σε πλαίσιο ήρεμου διαλόγου και εποικοδομητικής συζήτησης με στόχο την ωφέλεια του παιδιού). 

 Στο πλαίσιο της ασφαλούς λειτουργίας του σχολείου:  

  • Α. ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ (08.00-08.15)
  • 1. Είσοδος του σχολείου είναι η πόρτα εισόδου στο προαύλιο.

    2. Οι γονείς παραδίδουν στην πόρτα αυτή το παιδί τους  στον εφημερεύοντα και αποχωρούν.

    3. Οι εισερχόμενοι μαθητές όλων των τάξεων εισέρχονται στο προαύλιο και κατόπιν στο κτίριο, οι του ολοημέρου αφήνουν το τσαντάκι με το φαγητό στην αίθουσα σίτισης, και  εισέρχονται στις αίθουσες όπου τους αναμένουν οι δάσκαλοι των τάξεων. (Για όσους μαθητές υπάρχει λόγος οι γονείς ενημερώνουν το Δ/ντή  και αυτός φροντίζει να μεταφερθεί η  τσάντα  η και το φαγητό τους στο καθορισμένο σημείο)

    4. Οι εισερχόμενοι μαθητές της  Α τάξης εισέρχονται στο κτίριο, και συνοδευόμενοι από το διευθυντή ή άλλο εκπαιδευτικό αφήνουν το τσαντάκι με το φαγητό ολοημέρου στην αίθουσα σίτισης και  εισέρχονται στις αίθουσες όπου τους αναμένει ο διδάσκων την 1η ώρα (Για όσους μαθητές υπάρχει λόγος, οι γονείς ενημερώνουν το Δ/ντή  και αυτός φροντίζει να μεταφερθεί η  τσάντα  η και το φαγητό τους στο καθορισμένο σημείο).

    5. Οι γονείς που  θέλουν  να πληρώσουν το κυλικείο,έχουν την άδεια να προσέλθουν στο κυλικείο να πληρώσουν ή να παραγγείλουν  οποιαδήποτε ώρα πλην της ώρας της προσευχής αρκεί να αποχωρήσουν αμέσως.

    6. Τα παραπάνω ισχύουν και για την προσέλευση των μαθητών της  πρωινής ζώνης 07.00-08.00.

    7. Οι γονείς του νηπιαγωγείου εισέρχονται από τη θύρα εισόδου του 9ου δημοτικού, κατευθύνονται στο κάτω προαύλιο, παραδίδουν το παιδί τους στο νηπιαγωγείο και εξέρχονται από την ίδια θύρα εισόδου.

    Β. ΠΡΟΩΡΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

    Οι μαθητές που αποχωρούν πριν τη λήξη του  ωρολογίου προγράμματος  λόγω αδιαθεσίας ή για άλλο λόγο, παραδίδονται στον κηδεμόνα τους  στην πόρτα εισόδου του σχολείου από το δ/ντή ή άλλο εκπαιδευτικό.

    Γ. ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ (13.15)

    1. Οι μαθητές παραλαμβάνονται  από τον κηδεμόνα τους  στην πόρτα εισόδου του σχολείου εξερχόμενοι υπό την επιτήρηση των εφημερευόντων εκπαιδευτικών, με πρώτους εξερχόμενους τους μαθητές Α και κατόπιν Β τάξης.

    2. Τα παραπάνω ισχύουν και για την αποχώρηση  των μαθητών του ολοημέρου στις 15.00 και 16.00.

    Δ. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΔΝΤΗ

    Καθημερινά από 08.20-09.00  (και από 09.00-12.30  κατόπιν συνεννόησης στα τηλ. 6974711364 κ 2610276222 )

    Ε. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

    1. Την 1η εβδομάδα του μήνα την ημέρα που έχει ορίσει κάθε εκπαιδευτικός από 13.25 – 14.00.

    2. Εάν παραστεί ανάγκη σε κενό διδασκαλίας από 08.20-13.00 την ημέρα που θα οριστεί κατόπιν συνεννόησης με τον/την εκπαιδευτικό. 

  • Η κεντρική πόρτα του σχολείου  παραμένει κλειδωμένη κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου  και ουδείς εισέρχεται ή παραμένει  στο χώρο του σχολείου χωρίς άδεια  και χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος.

  • Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου σε όλους τους χώρους του σχολείου καθώς και στις σχολικές εκδρομές και εκπαιδευτικές επισκέψεις εκτός σχολείου δεν επιτρέπεται η χρήση κινητού τηλεφώνου από μαθητές όπως και κάθε συσκευή που έχει δυνατότητα μεταφοράς οπτικοακουστικού υλικού μέσω διαδικτύου
  • Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς του υπουργείου Παιδείας και τις κείμενες νομικές διατάξεις δεν επιτρέπεται και αποτελεί παράνομη πράξη η βιντεοσκόπηση -ηχογράφηση- φωτογράφηση  στο χώρο του σχολείου μαθητών χωρίς την έγκριση των γονέων τους, καθώς και συνομιλίας γονέα και εκπαιδευτικού χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση και συναίνεση του προσώπου  του οποίου η συνομιλία βιντεοσκοπείται ή μαγνητοφωνείται. 
  • Για τη χρήση και ενημέρωση της ιστοσελίδας του σχολείου με οπτικοακουστικό υλικό για την οποία είναι υπεύθυνος διαχειριστής ο διευθυντής του σχολείου  και για τη χρήση γενικώς του διαδικτύου εφαρμόζονται οι ισχύοντες  κανονισμοί  του Υπουργείου Παιδείας και το πλαίσιο κανόνων του ασφαλούς διαδικτύου safer internet
  • . Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι http://9dim-patras.ach.sch.gr/ ενώ εύκολα μπαίνει κάποιος πληκτρολογώντας στη γραμμή αναζήτησης Google «9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ»

 Αν βοηθήσουμε τα παιδιά μας να κατανοήσουν ότι η πρόοδος και η βελτίωση της κοινωνίας, η αλλαγή του κόσμου, περνά πρωτίστως μέσα από την προσωπική βελτίωση, πρόοδο  και αλλαγή καθενός από μας,  όπως έλεγε ο Ντοστογιέφσκι (και όχι μέσα από την αναζήτηση συλλογικών ευθυνών έξω από εμάς όπου η προσωπική ευθύνη στην πραγματικότητα αποδυναμώνεται), τότε σίγουρα η κοινωνία μας θα γίνει καλύτερη και πιο αληθινή.

  Με την εργασία  και τη βοήθεια των έμπειρων εκπαιδευτικών του Σχολείου μας που  εργάζονται με ζήλο και υπευθυνότητα για την πρόοδο και ανάπτυξη  των παιδιών σας, με τη δική σας πρόθυμη στήριξη των αρχών λειτουργίας του Σχολείου μας , την εθελοντική σας προσφορά στο σχολείο  και την  ενεργό συμμετοχή σας  στις εκδηλώσεις  του, αλλά και με τη συνεργασία με το δραστήριο Σύλλογο Γονέων (τον οποίο ευχαριστώ θερμά για την εποικοδομητική επικοινωνία, βοήθεια και συνεργασία) θα μπορέσουμε και την επόμενη σχολική χρονιά, όλοι μαζί, να καταφέρουμε πολλά πράγματα  με γνώμονα την πρόοδο των μαθητών μας,  παρά τις  σημαντικές  δυσκολίες που όλοι αντιμετωπίζουμε.

                                                                                        

Με τιμή  

Ο Διευθυντής  του Σχολείου

Νικόλαος  Κοτοπούλης

 

Επισκέπτες του ιστοχώρου μας:

1.png2.png8.png1.png2.png7.png
Μέσα στην ημέρα:38
Μέσα στο μήνα:2468
Συνολικά:128127